torsdag 18. februar 2010

♥ Design byEvy - UTFORDRING ♥

Vi er så heldige å ha Evy-Kristin Hansen med på designteamet vårt, og som dere kjenner til har hun tegnet et eget design for Minne-hjørnet. Vi er stolte over å ha både mønsterpapirer og stempler "byEvy", og det er veldig moro at disse har blitt så godt mottatt av kundene våre!


Nå er det på tide med
en liten 
"byEvy"-utfordring!

Vi ønsker at dere skal vise oss deres prosjekter hvor dere har brukt
våre "byEvy"-produkter.

Legg igjen en kommentar til dette innlegget med en link til bloggen deres hvor dere viser fram det dere har laget.
I tillegg ønsker vi at dere forteller at det er "byEvy"-produkter som er brukt,
 og at dere linker tilbake til bloggen vår!

En av de som bidrar i denne utfordringen
vil få tilsendt et valgfritt "byEvy"-stempel som takk!
Trekningen foretas søndag 7.mars etter kl 12.00.

Vi gleder oss til å se hva dere lager!

8 kommentarer:

  1. Laget et kort i går med den søte søte ugla.

    Mitt bidrag

    SvarSlett
  2. Jeg har lagd et kort med den søte trolljenta :o)
    Mitt bidrag er

    HER

    SvarSlett
  3. Så flotte bidrag, damer! Takk for at dere tok utfordringen! :D

    SvarSlett
  4. Bare et spørsmål - går det an å kombinere med andre utfordringer?

    SvarSlett
  5. Ja, det må du gjerne gjøre! :)

    SvarSlett
  6. Jeg har kost meg med den søte elefanten til Evy!
    Resultatet ser dere

    HER

    SvarSlett
  7. Hei! Litt sein, men jeg vil også gjerne delta på denne! :) Linken min: http://lambi-minegenscrappeverden.blogspot.com/2010/03/design-byevy-utfordring-hos-minnehjrnet.html

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldingen - det setter vi stor pris på!