tirsdag 16. mars 2010

Tusen takk alle sammen...

...for nok ei vellykka treff-helg på Drømtorp! Helga har vært fullspekket med masse herlig inspirasjon, stor scrappeglede, nye produkter i butikken og hyggelig sosialt samvær! Vi håper at dere har hatt det like bra som oss, og at vi ses igjen på treffet i oktober!

Her kommer noen stemningsbilder fra Drømtorp denne helgen:

Foto: Hanne Ryen











Foto: Hanne Ryen





Det ble også denne gangen arrangert konkurranse i kategori LO og kategori KORT.

Gratulerer til Hege (t.h) med 1.plass i kategori LO! Hege har scrappet et veldig morsomt bilde fra sin sønns bryllup - et bilde fotografert av Heidi (t.v). Ta en titt i bloggen til Hege for en nærmere titt på selve LO'en!




Kategori KORT ble vunnet av Lena Katrine med hennes
tre yndige kort med fargelagte motiver og søte detaljer.




Vi takker for denne gang og ønsker velkommen til nytt treff
15.-17.oktober!

5 kommentarer:

  1. Hei jenter! Stooorkoser meg på treffet. Dere gjør en kjempejobb. ALT var helt topp denne gangen - også maten!! Det blir bare bedre og bedre og dere har masse av æren for dét!
    Klem fra Maria:-)

    SvarSlett
  2. Var med på treff for aller første gang, og det var en fantastisk opplevelse. Har skrevet meg opp til neste treff :o)

    Tusen takk for et flott arrangement.

    SvarSlett
  3. Tusen takk til dere for en fantastisk flott helg !! Dere har virkelig gjort en kjempejobb !! Jeg koste meg glugg i hjel, og er påmeldt til høsten allerede:o)

    Klem, Gry-Heidi :)

    SvarSlett
  4. Til høsten blir jeg med; jeg har allerede meldt meg på :-)
    Gleder meg allerede !

    SvarSlett
  5. Tusen takk for nok et supert treff! Alt er så bra med disse treffene, og tiden kan nesten ikke gå fort nok til neste;)
    klem fra
    Mette

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldingen - det setter vi stor pris på!