onsdag 23. februar 2011

VÅRE NYE PAPIRER!

Nå har vi akkurat fått i hus Minne-hjørnets nye mønsterpapirer - og vi er så stolte av dem, og gleder oss til å dele dem med dere!

Vi har fire nye papirer denne gangen, i nydelige bruntoner og anvendelige mønstre. De er dobbeltsidige og av samme gode kvalitet som tidligere.

La oss presentere:

Kakao

Kaffe Latte


Mocca

Chai Latte

Det er vår kjære Gudrun Loennecken som står for designet også denne gangen!

Velkommen innom butikken for inspirasjon
 - i tillegg til våre nye papirer kommer det masse vårnyheter i disse dager, så det er vel verdt turen!

5 kommentarer:

  1. De er bare helt råbra altså!!! superanvendelig, gleder meg til å få hendene mine i dem:o) Hilsen Bente

    SvarSlett
  2. Jeg har allerede kjøpt dem....og de er nydelige :)

    SvarSlett
  3. Så lekre, spørs om jeg ikke må sikre meg noen til helga;)

    SvarSlett
  4. Gudrun er super på ark. Her kommer det ene flotte arket etter det andre. Må si jeg falt litt for det første.

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldingen - det setter vi stor pris på!