søndag 6. desember 2009

Adventsstake

Jeg blir så inspirert av alle de fine scrappesakene mine, så jeg har lyst til å lage scrappepreg på det meste. I år har jeg latt meg inspirere til å lage adventsstake.








Jeg har brukt gamle boksider som jeg har svertet med stempelsverte og limt rundt lyset med dobbeltsidig tape. Rundt dette har jeg surret litt hyssing.




De store englene er fra utklipsarkene Gudrun har designet for Minne-hjørnet. Jeg har revet rundt kanten og hatt på stempelsverte.





De små englene er klippet ut av et ark fra Papirdesign. Tallene er mørk brun chipboard som jeg har embossa med rød embossing (to lag med embossing).





Blingswirlene er fra Prima. Disse har jeg delt opp sånn at en stor swirl er fordelt på lysene.




På baksiden av lysene har jeg en chipboardswirl som jeg også har embossa med rød embossing. Fatet har jeg kjøpt på Princess.




Ønsker alle en flott andre søndag i advent og ei fortsatt koselig adventstid!

1 kommentar:

Tusen takk for tilbakemeldingen - det setter vi stor pris på!