onsdag 23. desember 2009

En bok om jul

Nå er det ikke lenge igjen til jul og jeg har lyst til å vise dere Sissel Anitas fantastiske julebok- her kan du notere alt du ikke husket i år og som du bør huske neste år, du kan skrive opp hva tante Olga ga deg til jul (så er du sikker på at du ikke gir henne det i retur neste år.....), her kan du lime inn bildene dine fra julefesten og mimre hele året....




Materialer: Cover-all fra Zutter, rød akrylmaling, rød kartong, papir fra 3ndy design, rød bling, rød blomst, QuickKutz alfabet (men man kan bruke klistremerker, alfabet fra andre leverandører, thickers osv...) rødt bånd, O-wire for å binde sammen arkene inni. Punch for å lage halvmåne i arket, pluss punch for å lage tag.
Jeg har grunnet permen med rød akrylmaling. Dekorert forsiden, men før jeg har limt fast arkene på forsiden og baksiden så har jeg limt fast bånd på permen.
På innsiden så har jeg limt fast ark på permen. Jeg har laget en stor lomme (2 stk) for å oppbevare en stor tag med julegaveliste og julekortliste. Jeg har kuttet opp en del rød kartong for å lage sider til boka. Disse skal fylles med oppskrifter på kaker, rundstykker og diverse andre ting som jeg forbinder med min barndomsjul. Jeg kommer også til å lime inn informasjon om julefeiring i Norge og andre ting som gjelder julen.
Arkene og lommene er bundet sammen med Bind-it all maskinen.



Laget av Sissel Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for tilbakemeldingen - det setter vi stor pris på!