mandag 21. desember 2009

Vinterkort med magebelte

Det er fortsatt noen dager igjen til jul og du rekker fortsatt å lage noen enkle julekort.


Vinterkort med magebelte

av Tonje Almnes

Julen omfavner meg mer og mer og jeg innser at nå er tiden inne for å lage noen enkle kort så jeg kommer i mål!

Det jeg har brukt er;
-Røyblå bazill
-Hvit bazill
-Sølv kartong fra Binders
- Snøkrystall puncher, en stor og en liten
- En ”diamant” brad og en liten hvit blomst
- Sølvfargede stickers

-Martha Stewart doily lace punch

- Cuttlebug dots embossingplate


Jeg tror det går temmelig greit frem av bildene hvordan dette kortet er laget. Jeg har brukt sølv klistremerke striper både på utsiden og innsiden, samt teksten er også et klistremerke.
Magebeltet må du ta av for å åpne kortet. Snøkrystallen er limt på med limpistol.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for tilbakemeldingen - det setter vi stor pris på!