mandag 20. september 2010

Julen er ikke langt unna...

Julen er en av de beste anledningene vi papirgale har til å få utløp for vår kreativitet, og http://www.snuppeline.blogspot.com/ er allerede godt i gang.

Dette skriver Tonje:

Jeg har laget en julekort-bok. Av papp stanset jeg ut, ved hjelp av Tim Holtz bracket die, sidene i boken. Fire i alt. Deretter stanset jeg ut åtte ark fra Minne-hjørnets egne ark som jeg limte på pappskivene ved hjelp av skolelim. Hullet dem deretter med Zutters Bind-It-All-maskin. Alle sidene ble distresset med Distress Vintage Photo blekkpute.Alle motivene er fra Minne-hjørnets nye julemotiver, de er bare utrolig flotte! Rammene er laget av Spellbinder dies.Tekststemplet er fra Snuppeline Design, fuglestemplet og grenen er fra Inkadinkado. Blomsten er fra Prima.







Jeg har laget flere sider som er beregnet å skrive på. Litt mer enn bare ”God jul og godt nyttår”. Her er det plass til et lite brev. Måten jeg dekorerte disse på var å først distresse kantene. Kuttet ut en figur av Spellbinder som jeg la oppå siden og distresset videre rundt den. Når du tar den av vil det som var under fremstå som lysere. En enkel måte å lage innsider på kort også hvis du ikke har tid eller lyst til å bruke all verdens tid på dette.









Vi takker Tonje for flott inspirasjon til julekort-boken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for tilbakemeldingen - det setter vi stor pris på!